Updates

Bij SAM hebben we regelmatig updates met nieuwe functionaliteiten. Hier vind je een samenvatting van de meest recente SAM updates én een overzicht van alle updates die SAM ooit heeft gehad.

Update 15-02-2024

  • In bulk servicedesk mails versturen voor geselecteerde projecten
  • Uitgiftelocatie ingeven voor de klaargezette order
  • De opslaan knop staat nu ook bovenaan de pagina's
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 18-01-2024

  • Opmaak toegevoegd aan de shop artikelomschrijvingen
  • Inzichtelijk of facturen zijn ingeschoten in het boekhoudpakket
  • Subtotalen worden weergegeven op de secties bij de orderregels
  • Bij de 'verwachte omzet per maand' wordt nu naar het komende jaar gekeken ipv een half jaar
  • Wijzigingen in de export en import van relaties en artikelen
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 15-12-2023

  • Bij het selecteren van een artikel in je project wordt rekening gehouden met verhuur of verkoop
  • Bij het verwijderen van een contactpersoon wordt getoond aan welke actieve projecten deze gekoppeld is
  • Verbeteringen aan de export van de projecten
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 08-12-2023

  • Bij het importeren van relaties kun je vanaf nu ook de bestaande relaties bijwerken
  • Bij de facturen e-mails zijn placeholders toegevoegd voor het bedrag en de betalingsdeadline
  • Bij de inkoop- en inhuurorder e-mails zijn placeholders toegevoegd voor het inkoop- of inhuurnummer
  • In de module 'facturatie+' is toegevoegd dat je de facturen in bulk als voldaan kan markeren
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 29-11-2023

  • Bij het annuleren van een project wordt er gecontroleerd of er nog een openstaande factuur is
  • Vanuit de SAM App kun je bij het afleveren een extra artikel toevoegen
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 17-11-2023

  • Je kan zelf de offerte bevestigingsmail beheren
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 26-10-2023

  • Je kan een relatie vrijstellen van BTW
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 17-10-2023

  • SAM heeft een hele nieuwe look & feel gekregen
  • SAM is modulair opgebouwd 
  • Het planbord is toegevoegd als module

Update 22-09-2023

  • Als een inhuur-orderregel in het project verwijderd wordt, wordt deze ook uit de inhuurorder verwijderd. 
  • Je kan een 2e creditnota aanmaken als de eerste keer de factuur gedeeltelijk gecrediteerd is
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 15-08-2023

  • Je kan een creditnota op voldaan zetten
  • Er wordt geen voorraad meer getoond op een samengesteld artikel
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 07-07-2023

  • In bulk prijzen kunnen verlagen
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 23-06-2023

  • Zelf inactieve gebruikers weer actief maken
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 09-06-2023

  • De status van meerdere projecten tegelijk wijzigen
  • In bulk printen van documenten voor meerdere projecten is verbeterd.  
  • Op het factuuroverzicht kun je filteren op datum
  • Nieuwe rapportage: inzicht in de minimale voorraad
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 08-05-2023

  • Wanneer een klant bestelt via de shop en ervoor kiest om niet in te loggen wordt er niet telkens een nieuwe relatie aangemaakt
  • Onderdelen van een samenstelling in je project kunnen verwijderd worden
  • Bij de voorraadhistorie van een artikel zijn de inkooporders ook zichtbaar
  • Per vestiging kun je andere e-mails instellen
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 17-03-2023

  • Vertalingen van de artikelen zijn toegevoegd aan de basis artikelexport en artikelimport
  • Bij de orderregels van het project is het nu ook duidelijk als er een verwacht voorraadtekort is bij een ander project 
  • De SAM API is uitgebreid zodat er extra velden meegegeven kunnen worden vanuit de weborder. 
  • NIX18 melding op de shop
  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 26-01-2023

  • Verschillende problemen zijn opgelost

Update 19-01-2023

  • Het instellingenscherm voor factuur herinneringen is verduidelijkt 
  • Oplossen van verschillende problemen

Update 12-09-2022

  • Upgrade inkoopondersteuning.
  • Per project instellen of emballage zichtbaar moet zijn op de offerte & factuur.
  • Facturen alsnog in boekhouding schieten wanneer dat eerder niet gelukt is.
  • Uibreiding van de projectlogging.
  • Extra velden bij projecten.
  • Datumveld toegevoegd aan extra velden.
  • Per factuur een referentie vullen.

Update 25-07-2022

  • CC en BCC toegevoegd aan standaard email teksten.
  • Het verplicht maken van een extra veld.

Update 13-04-2022

  • Pro forma facturen.
  • Huurperiode kunnen toevoegen per orderregel.
  • Minimale huurperiode kunnen instellen per artikel.
  • Aanvoer en retourtijden toegevoegd aan beschikbare artikelvoorraad.
  • PDF bijlages bij een factuur combineren met de factuur naar één PDF bestand.

Update 17-02-2022

Inkoopondersteuning:
  • Bijlages toevoegen aan inkooporder mail
  • De verwachtte voorraad wordt gewijzigd als er een inkoopverzoek is verzonden
  • Bij goederenontvangst de voorraad definitief updaten
  • Bij goederenontvangst de inkooporder afronden
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te navigeren op onze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer informatie? Lees dan ons cookiebeleid.