Stap 5: Retouren verwerken en factureren

Komt een order retour, dan verwerk je de retouren als volgt:
  1. Ga in je order naar het tabblad 'Retouren'
  2. Geef aan in hoeverre artikelen retour zijn gekomen.
  3. Voeg eventueel schoonmaakuren toe.
  4. Klik onderaan op 'Retouren verwerken'.
  5. Je project krijgt nu automatisch de status 'Retouren verwerkt'.
  6. Vervolgens kun je indien gewenst op het tabblad 'Documenten' een nacontrolebon aanmaken voor een overzicht van alle kosten of te crediteren bedragen op basis van de retouren.
  7. Maak je een factuur aan, dan worden de retouren daarin automatisch verrekend. Wanneer je na afloop van de huurperiode een factuur aanmaakt, krijgt je project automatisch de status 'Eindfactuur verstuurd'.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te navigeren op onze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer informatie? Lees dan ons cookiebeleid.