Orders
Is de offerte akkoord, dan stuur je een orderbevestiging om aan de klant te bevestigen dat de order definitief is.
Orders
Om een orderbevestiging aan te maken, open je een project en klik je vervolgens op het tabblad 'Documenten'. Onder het kopje 'Orders' klik je vervolgens op 'Nieuwe order' om een orderbevestiging aan te maken op basis van de gegevens in je project.
Op de orderbevestiging wordt een barcode getoond voor het projectnummer, zodat het gescand kan worden. De barcode kan met de SAM app gescand worden om het project te vinden en te openen in de app.
Je orderbevestiging kun je vervolgens bekijken en mailen. Mocht er nog iets niet kloppen, dan kun je de orderbevestiging verwijderen of een nieuwe versie aanmaken.
Documentnummer | Net zoals bij de offerte, bestaat het documentnummer van je orderbevestiging uit je projectnummer gevolgd door een versienummer. De reeks loopt hierbij door van offerte naar order. |
Aangemaakt | Dit is de datum waarop je de orderbevestiging hebt aangemaakt. |
Totaalbedrag | Hier wordt het totaalbedrag van je order getoond. |
Verzonden | Bij orderbevestigingen die gemaild zijn na 26/10/2017 wordt hier de datum getoond waarop deze voor het laatst is verzonden. |
Op de orderbevestiging wordt een barcode getoond voor het projectnummer, zodat het gescand kan worden. De barcode kan met de SAM app gescand worden om het project te vinden en te openen in de app.
Je orderbevestiging kun je vervolgens bekijken en mailen. Mocht er nog iets niet kloppen, dan kun je de orderbevestiging verwijderen of een nieuwe versie aanmaken.