Ticketoverzicht

Het ticketoverzicht bevat alle tickets die je in SAM hebt aangemaakt. Je kunt in dit overzicht op verschillende manieren filteren.

Filteren in ticketoverzicht

Standaard worden alle tickets in je servicedesk getoond in het overzicht. Het ticketoverzicht heeft verschillende zoek- en filteropties, zodat je gemakkelijker tickets terug kunt vinden.
 
Zoekbalk Je kunt tickets zoeken op basis van een hoop informatie uit je ticket.
Alle mogelijkheden op een rij:
  • Relatienummer
  • Bedrijfsnaam
  • Relatienaam
    • Voornaam
    • Tussenvoegsel
    • Achternaam
  • Projectnummer
  • Projectnaam
  • Project referentie
  • Ticket onderwerp
  • Orderregels
    • Artikelnummer
    • Artikelnaam
    • Artikelbatchnummer
Status Vink een status aan om alleen tickets met die status te bekijken. Standaard worden tickets met elke status getoond.
Aanmaakdatum van Voer een datum in om alle tickets te bekijken met een aanmaakdatum vanaf de ingevoerde datum.
Aanmaakdatum t/m Voer een datum in om alle tickets te bekijken met uiterlijk die aanmaakdatum.
Laatst bewerkt van Voer een datum in om alle tickets te bekijken die voor het laatst bewerkt zijn vanaf de ingevoerde datum.
Laatst bewerkt t/m Voer een datum in om alle tickets te bekijken die uiterlijk die datum voor het laatst bewerkt zijn.
Het overzicht toont alleen tickets die aan alle ingestelde zoekopdrachten en filters voldoen.

Filters wissen

Heb je de zoekbalk gebruikt, druk dan op het kruisje in de zoekbalk om je zoekopdracht te wissen. Klik op ‘Wis alle filters’ om al je filters, inclusief het zoekveld, leeg te maken. De knop ‘Wis alle filters’ wordt alleen getoond indien je één of meerdere filters hebt toegepast.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te navigeren op onze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer informatie? Lees dan ons cookiebeleid.