Notities

Vaak is er bij een ticket communicatie over en weer. Dat kan met een klant zijn, maar ook met collega's. Voeg notities aan een ticket toe om het verloop ervan te registreren. Zo heb je alle afstemming bij elkaar in één overzicht.

Notitie toevoegen

Om ticketnotities toe te voegen, dien je eerst een ticket te openen:
  1. Ga naar 'Servicedesk'
  2. Klik op het ticket waarvoor je een notitie toe wilt voegen.
Wanneer het ticket geopend is, klik je bovenaan op het tabblad 'Notities/Acties'. Hier vind je een overzicht van alle bestaande notities. Bij elke notitie zie je de datum en tijd waarop ze geplaatst zijn terug. Ook zie je wie de notitie heeft toegevoegd. Bovenaan het overzicht kun je een nieuwe notitie toevoegen.
 
Datum De datum waarop de notitie is gemaakt of waarop de omschreven gebeurtenis heeft plaatsgevonden. De datum staat standaard gevuld met de huidige datum, maar kun je handmatig aanpassen.
Tijd Het tijdstip waarop de notitie is gemaakt of waarop de omschreven gebeurtenis heeft plaatsgevonden. Standaard staat het huidige tijdstip ingevuld, maar je kunt dit tijdstip zelf aanpassen.
Tekst Voer hier je notitie in.

Ben je klaar met het schrijven van je notitie, druk dan op de diskette achter het invoerveld om je notitie op te slaan.
Je kunt zoveel notities bij je project opslaan als je maar wilt.

Als de notitie is aangemaakt verschijnt de gebruiker erbij die de notitie heeft aangemaakt.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te navigeren op onze website gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer informatie? Lees dan ons cookiebeleid.