Notities
Vaak is er bij een ticket communicatie over en weer. Dat kan met een klant zijn, maar ook met collega's. Voeg notities aan een ticket toe om het verloop ervan te registreren. Zo heb je alle afstemming bij elkaar in één overzicht.
Notitie toevoegen
Om ticketnotities toe te voegen, dien je eerst een ticket te openen:
Ben je klaar met het schrijven van je notitie, druk dan op de diskette achter het invoerveld om je notitie op te slaan.
Je kunt zoveel notities bij je project opslaan als je maar wilt.
Als de notitie is aangemaakt verschijnt de gebruiker erbij die de notitie heeft aangemaakt.
- Ga naar 'Servicedesk'
- Klik op het ticket waarvoor je een notitie toe wilt voegen.
Datum | De datum waarop de notitie is gemaakt of waarop de omschreven gebeurtenis heeft plaatsgevonden. De datum staat standaard gevuld met de huidige datum, maar kun je handmatig aanpassen. |
Tijd | Het tijdstip waarop de notitie is gemaakt of waarop de omschreven gebeurtenis heeft plaatsgevonden. Standaard staat het huidige tijdstip ingevuld, maar je kunt dit tijdstip zelf aanpassen. |
Tekst | Voer hier je notitie in. |
Ben je klaar met het schrijven van je notitie, druk dan op de diskette achter het invoerveld om je notitie op te slaan.
Je kunt zoveel notities bij je project opslaan als je maar wilt.
Als de notitie is aangemaakt verschijnt de gebruiker erbij die de notitie heeft aangemaakt.