E-mails
Verstuur e-mails vanuit servicedesk en zie de verzonden e-mails bij het ticket terug. Zo heb je overzicht van welke e-mails bij welk ticket horen.
E-mail verzenden
Om een e-mail te sturen bij een ticket, dien je eerst een ticket te openen:
Bij het kopje 'Mailbericht' kun je het onderwerp van de e-mail invullen en het bericht schrijven. Mocht je een standaardtekst geselecteerd hebben, dan verschijnt hier de tekst. De tekst kan aangepast worden.
Ben je klaar met het schrijven van je e-mail, druk dan op de knop 'Versturen'.
Je e-mail wordt dan verzonden naar de ingevulde ontvanger en verschijnt in het overzicht.
- Ga naar 'Servicedesk'
- Klik op het ticket waarvoor je een e-mail wil versturen.
Emailtekst | Hier kun je een standaardtekst selecteren als er standaardteksten voor servicedesk zijn aangemaakt. De standaardteksten voor serivedesk zijn in te stellen bij Instellingen > E-mailteksten. Daar vind je het terug bij het tabje 'Servicedesk'. |
Aan
Verplicht.
|
Selecteer hier het e-mailadres waar de e-mail naar toe moet. Je kunt hierbij kiezen uit de e-mailadressen die zijn opgeslagen bij de relatie. Het selecteren van de ontvanger en dus het sturen van een e-mail is alleen mogelijk als er een relatie is gekoppeld aan het ticket. |
CC | Vul hier eventueel een CC e-mailadres in. Het e-mailadres is vrij in te voeren. |
BCC | Vul hier eventueel een BCC e-mailadres in. Het e-mailadres is vrij in te voeren. |
Bij het kopje 'Mailbericht' kun je het onderwerp van de e-mail invullen en het bericht schrijven. Mocht je een standaardtekst geselecteerd hebben, dan verschijnt hier de tekst. De tekst kan aangepast worden.
Ben je klaar met het schrijven van je e-mail, druk dan op de knop 'Versturen'.
Je e-mail wordt dan verzonden naar de ingevulde ontvanger en verschijnt in het overzicht.